Julklappar, yey

0kommentarer

Så härligt med jullov, huh!?
Ja, eller dom flesta i Nyköping fick ju lov idag kom jag på. Själv fick jag lov i tisdags! Så har ju nästan känt på en veckas lov, med tanke på att vi bara hade kul i skolan i måndags och tisdags. Vad har jag gjort under lovet då?
Jo ni, jag har shoppat, shoppat som en tok. Alla julklappar inhandlade! Och självklart lite nytt till mig också, hehe!
Införskaffat mig ett par nya kängor(asgrymma) ny mössa, två stycken mysdressar, tröjor och lite annat smått och gott. Men under mina jullovsdagar som gått har jag även spenderat på andra ställen än stan också, typ, hemma. Och hos pojkvännen och hos Michelle.
Hur som helst så har det varit väldigt bra.
Idag så firade vi minijul hos mamma, mer om det senare!
Puss
(bild på min nya mysdress)

Kommentera

Publiceras ej