Micha, min bästa vän och syster

0kommentarer

 
Vad skulle jag göra utan dig? Du är den finaste vännen jag någonsin haft, kan det vara för att vi är så otroligt lika.
 Kommer du ihåg perioden vi inte kunde säga en mening utan att säga samma sak och samtidigt. Haha, tror vi lärt oss att anpassa det nu, men det händer titt som tätt fortfarande.
 Kommer du ihåg när vi var uppe långt in på nätterna i somras och smsa, då våra asgarv bröt ut konstant.
Kommer du ihåg första gången vi kramade om varandra så där riktigt hårt inne på Jc för första gången.
 
Michelle, min egna lilla Mich. Du kommer alltid vara min, bara min bästa vän. Ingen kommer någonsin kunna knyta starkare band som du och jag har gjort. Du är som min egna tvilling. Min syster som alltid finns hos mig i alla lägen. Så mycket vi gått igenom tillsammans, både gråt men så jävla mycket skratt. 

 Jag älskar dig Micha

Kommentera

Publiceras ej