Mitt 2012!

0kommentarer

Januari
 Jag spenderade all tid på mitt ex, skolan, gymmet och stallet ibland. Detta måste nog varit den mest tråkigaste perioden i mitt liv om jag tänker efter. Då tänkte jag inte riktigt på det med tanke på att det var min vardag och jag bara gled med utan att göra några stora ansträngningar för att ändra på det. Jag var fortfarande osams med min pappa och jag kände att det var något viktigt i mitt liv som saknades. Månadens höjdpunkt var såklart min älskade tv, haha! Och det som inte var så bra denna månad var att jag inte mådde bra helt enkelt.
 
Februari
Jag fyllde 16 år. Jag sjönk längre och längre ner mot botten. Mitt dåvarande förhållade var även det på botten. Denna månad avlivades min hund Riva, min bästa vän. Tror inte jag haft så starka band mellan mig och ett djur som jag hade med Riva. Jag hade stora skuldkänslor över att jag inte la ner någon tid och kärlek på mina änglar. Jag grät för övrigt över allting. Det var som att på insidan av mina ögonlock var det uppmålat så som jag ville ha det, men när jag öppnade ögonen och insåg att det inte skulle bli så, så rasade allt och jag grät. Jag blev även beroende av korvstroganoff och ris och det var typ min kost under februari, och när vi inte hade ingredienser till det hemma så kunde jag ligga och gråta i kudden tills jag somnade i princip.
 När februari börja lida mot sitt slut började jag må lite bättre ett tag. Började få kontakt med min pappa igen. Jag älskade att va i stallet. Månadens höjdpunkt var såklart min systemkamera som jag köpte och min bubbelsäng som jag fick i födelsedagspresent.
 
Mars
 
Jag började må relativt bra. Helga var jätte tjockis med massa valpar i magen. Det började även bli vår, med det gladare som man alltid blir på våren, haha. La ner mest tid på skolan.
 
April

Helga klämde ut åtta stycken små liv som vi var hos så ofta vi kunde. Fick snabbt min favorit. Huntrets Akleja Jag och Andreas gjorde slut. Och jag började om på ny kula och fick tillbaka mitt sociala liv och började snabbt umgås med mina gamla vänner igen. Umgicks mycket med Jullan och Fanny. Och som då var en självklarhet, buff-gänget. Jag kände mig så fri!!
 
Maj
 
Åhhhhh maj. Åkte till Idre på klassresa i några dagar som jag sent kommer glömma. Tillbringade dagarna med mina fina vänner. Hade så jävla roligt! Var hos valparna mycket. Hade en rolig överraskningsfest för Anders och Johan. Var även mycket med Jullan! Gjorde världens bästa musikal med mina fina i 9d. Denna månad tillbringade jag mest med min underbara klass på Borgis.
 

Detta var del 1 av mitt 2012!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej