Saknar storasyster

0kommentarer

 
 Kollade på gamla bilder och hittade denna på mig och min storasyster. Det bästa jag visste var att få åka upp till Stockholm och vara ensam med Carro. Jag åkte inte alls ofta då och det var så speciellt att få åka upp och vara med storasyster. Det är det fortfarande, men inte på samma vis som när jag var yngre. Nu kan jag ju ta en spontantripp till henne över en kväll, vilket jag inte kunde när jag var yngre. Då planerade vi in en helg flera veckor innan. Den här mäniskan var min största idol och insperation när jag var liten. Jag ville göra allt som Carro gjorde och så vidare. Nu ser jag bara upp till henne, såklart. Men idol vet jag inte, men lite insperation får jag allt av henne. Vi är så grymt olika i nästan allt. Men gud vad jag älskar henne <3
 

Kommentera

Publiceras ej