Summer 13'

0kommentarer


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juni.
Tog ledigt innan sommarlovet och drog ner till Öland med Micha. Mådde som kungar med otroligt bra väder, som resulterade till sol och bad i mängder. Lovely. Kom hem lagom till skolavslutningen. Såg när mina fina vänner tog studenten. Firade in sommarlovet med mina fina tjejer i Nyköping. Var på studentfirande hos min bästa guldkusin. Var ledig mycket i början av sommaren, så mina dagar bestod av slappa hemma, umgås med vänner, mysa med min fina hund osv. Min storasyster var även hemma några dagar. Impulsåkte även till henne. Shoppat hur mycket som helst. Träffade en Norrköpingsbo som jag blev lite småkär i så var även en del i Norrköping.
 
 
Juli.
Umgicks med vänner. Var i Norrpan hos Dennis. Jobbade. Festade lite. Varit hos Hanna. OCH jobbat. På vardagarna har jag varit på ett äldreboende, på helgerna har jag jobbat i djurhuset och så har jag jobbat extra på Huntrets. Helt okej månad, känns inte som jag gjort så mycket men det har jag!
 
Augusti.
Jobbade första veckan denna månad. Varit hos Hanna i Hälleforsnäs. Träffat Micha. Myst med Fanny. Och träffat massa andra vänner. Men spenderat mycket tid med Hanna och Malin. Gosade med min hund. Partajat lite med mina brudar. Hittills en bra månad! Jobba i helgen och på måndag börjar äntligen skolan!
 
Denna sommar har varit väldigt lyckad och jag är så glad för jag har världens finaste vänner!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej