Hemma hos Daniel

0kommentarer

Har inte bloggat på två nätter pga att jag varit på internatet. I tisdags så gjorde jag massa små grejor. På dagen gick jag ju såklart i skolan på dagen, tills klockan 16.00 närmare bestämt. Efter skolan gick jag och hämtade ut nyckeln till mitt rum i hus 11. Sen så åkte jag med Adrian och Charlie och handla i T-berga. Mycket skratt då kan jag meddela haha, sköna snubbar! Sen så träffade jag Lovisa och vi gick och åt glass med Adrian i längan och snacka skit. Kvällen slutade med att jag tog mitt täcke och kudden och traska över till 10an och gosade ner ner mig bredvid Lovisa och somnade.
 I onsdags (igår) så hade jag och Micha StallJour i häststallet och vi började klockan sju.. Usch tiiidigt! Vi gjorde vanliga stallsysslor och så red vi innan det blev lunch. Sen så hade vi vanliga lektioner i 3 timmar till. Kommer inte ta upp hela kvällen men kan säga att jag aldrig varit så rädd, blev hämtade av ambulans och spenderade hela kvällen på akuten. Fått mig en tankeställare om livet, hur djupt det än låter.
 Idag tog jag och Micha sovmorgon. Behövdes.
 
 Nu är jag hos min fina pojkvän som sitter och tatuerar sig, haha. Ta en chillidillkväll ikväll. Hörs, hej!
 
Det här är min bästa vän. sisters.

Kommentera

Publiceras ej