Den obligatoriska nyårsenkäten 2012 (tagen av min storasyster!)

2kommentarer

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ohh ja. Massa grejer.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, tyvärr. Mitt förra nyårslöfte vara att träna mera. Det gjorde jag också, tills jag började på ökna..;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

  Nej!

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, mina underbara hundar Krut och Riva.

5.Vilka länder besökte du?

Spanien och Portugal.

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
  Tid. Ge mig tid så jag hinner med allt jag vill! haha

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
14 december, då jag och Daniel blev tillsammans! 14 februari, då min finaste Riva flög upp till himmelen.

8. Vad var din största framgång 2012?
  Att jag kämpat och fortsätt trots några tuffa motvindar.

9. Största misstaget?
Secreeeeet!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit mycket förkyld och massa huvudvärk.. Skadat mig, ja.. Konstant smärta i vänster fot.

11. Bästa köpet?
Min kamera, helt klart!!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Käder...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
  När jag träffade Daniel höjdes livet direkt. Blir så jävla glad och får lyckorus bara jag tänker på honom!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
  Read all about it med Emeli Sandé, då jag sjöng den på julavslutnigen i kyrkan. Har du på dig hatt, självklart. Och radioactive!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte, har min high -n' lowperioder. Men tror det varit liiite bättre än tidigare år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Haha säger som min syster, tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
  Träffat färre killar! och inte fått så jäkla mycket falska förhoppningar.

18. Hur tillbringade du julen?
Med pappa och Ullis & kusinerna. Sen på kvällen/natten blev det Roggan, Malin, Sälmarkarna, Anden och Pia.

19. Blev du kär i år?
Jaa

20. Hur många one night stands?
Säger samma som syster här med; Lagom? haha

21. Favoritprogram på TV?
solsidan helt klart

23. Bästa boken du läste i år?
Syskonkärlek, som jag läser om och om igen!

24. Största musikaliska upptäckten?
Demi Lovato

25. Något du önskade dig och fick?
En tv hos pappa! Någon som älskar mig för precis den jag är och som står kvar vid min sida även fast jag har mina perioder, fick två stycken till och med Daniel och Michelle.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Egen lägenhet... :(

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Min syster överraskade mig och kom hit till Nyköping. Var ute och åt och gick i skolan haha.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Gjort slut med mitt ex tidigare, då jag bara låg hemma och gjorde ingenting ist för att utforska världen;)

30. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2012?
 Slapp. Bekväm och snyggt.

31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, djur och nu på slutet av året min pojkvän så klart.

32. Vad fick dig att må dåligt?

Massa olika

33. Vilken kändis var du mest sugen på?
taylor lautner <3<3<3

34. Vem saknade du?
Min gamla klass

35. De bästa nya människorna du träffade
Alla nya på skolan men framför allt Micha min bästa vän och Daniel! <3

2 kommentarer

Hanna strömbeeeerg

11 Jan 2013 22:41

Jag är
Väl såklart den bästa du träffat i år? Huhi! Kram pårej!

Hanna strömbeeeerg

11 Jan 2013 22:41

Jag är
Väl såklart den bästa du träffat i år? Huhi! Kram pårej!

Kommentera

Publiceras ej