Första skoldagen 2013

0kommentarer

Ny klass och allt. Vi är 16 tjejer och en kille. Haha, känns som detta kommer sluta i kaos. Får väl byta till jord i värsta fall, haha. Nej då, det blir nog bra, måste bara komma in i det först. Ge det en chans liksom, det kommer kännas bättre sen. Hade precis samma känsla när jag började i min förra klass i höstas när jag precis började ettan.
 För er som inte förstått varför jag bytt klass osv är för att jag (precis som alla andra i ettan) läste Naturbruk som "inriktning" första terminen. Då får vi även får läge att känna på alla olika inriktningar som finns på Ökna (min skola alltså) Och nu andra terminen i ettan så började vi våra inriktingar. Jag går Djursjukvård. Haha såååå hoppas någon förstod vad jag babblade om!
 
 Efter skolan åkte jag hem och gick ut med Acka innan Malin hämtade mig då vi åkte och handlade. Både min mamma och bror ligger i feber, så jag tog ansvaret för att handla.
Runt 21-tiden så gick vi ut på gården och gjorde lite hjärngympa. Tränade på fotgåendet och inkallningar på lite längre avstånd än vad vi kört förut (ca 30 meter) Hon gick som en klocka och kom in med ett riktigt bra humör. Åh min lilla solstrålde dedär. Längtat så jävla länge nu till att få jobba på riktigt. Även fast det bara är på grundnivå, nästan endast vardagslydnad så är det så sjukt roligt. Min bästa bebis!
 
Godnatt från en glad Majs!

Kommentera

Publiceras ej