Halsfluss, kill me.

1kommentarer

Yesyes.. halsfluss var det ja. Jävla skit!
 Kunde inte somna inatt för jag hostade som ett as men det kändes bättre i halsen. Men imorse när klockan ringde och jag skulle upp för att dra mig ner mot verkstaden så kände jag att "Nejnejnejnejnej, det är värre." Så svor jag långa meningar efter det. Så det resultarade till att jag somnade om och sov till tolv.. Gick upp och var helt förstörd och grät i telefon med Michelle på andra sidan luren. Jo men i alla fall så ska jag äta pannkakor nu och hoppas på att jag mår bättre senare....
Längar efter sommaren, har så jävla mycket bra planer framför mig!
 
 

1 kommentarer

Ulrica

14 Jan 2013 20:03

Nej nu var det ju inte halsfluss, förkylning var det! Men jag hoppas du är rädd om dig så du inte blir skruttigare! :-)

Kommentera

Publiceras ej