In tha Förola

0kommentarer

Sitter i soffan hemma hos pappa och har precis kommit hit. Jag och Malin ska leka ikväll, yesyes!
Idag i skolan har jag varit i kostallet och jobbat och grejat på ergonomilektionen. Så nu doftar man lagård, åh gott va...
Imorgonbitti så ska vi vara i stallet på morgonen. Så imorgon åker ridbyxorna på. Åh älskar att det här är mina lektioner! Idag satt vi och lekte hos kalvarna liksom, vilka mer gör så på sina skolor? ;)
Idag på bussen när vi skulle hem till stan så somnade jag och sov i typ 40 minuter, sjukt skönt! Och ja, det tar en timma för att komma hem från skolan, tur och retur 2 timmar. Förstår ni, två timmar buss VARJE vecka. Usch, men det är värt det!
Blev mycket skolprat här nu uscha, haha.

Bild på en 3månaderskalv, Micha med skoskydd på huvudet och mitt finger som kalven åt upp efter bilden togs!

Kommentera

Publiceras ej