Jävla internet!

0kommentarer

Min internetuppkoppling krånglade hela dagen igår...! Därför jag inte bloggat.
 
 I förrigårkväll så var jag med Malin. Vi käkade på donken med Emma och snackade massa skit från nyår, haha;)
Sen åkte jag och Malin och hyrde film och köpte godis. Jag fick något ryck och köpte 40 stycken klubbor. Varför inte!?
 Igår så sov jag till två på eftermiddagen och sen åkte jag till pojkvännen min vid halv fem och pussades och tog ut mina pmsaggressioner på honom. Haha nej, så farligt var det inte som det låter, haha, men typ. Kom hem runt tio på kvällen. Gjorde inget vettigt resten utav kvällen, skönt.
 Idag så ska gamla tjejgänget från borgis träffas. Inget speciellt står på schemat utan blir väl massa prat och skratt som vanligt! Efter tjejkvällen så ska jag hem till Daniel också, mysigt! Puss
 
Gamla klassen som jag ibland saknar såhääääär mycket!
 

Kommentera

Publiceras ej