Mitt 2012 del 2

0kommentarer

Juni
 
Snusa flyttade hem till oss. Cirkus 2 månader och hon var så liten och busig.
 Jag slutade nian, var tvungen att lämna min underbara klass 9d. Mina underbara vänner. Det är som alltid när man lovar att hålla kontakten. Man hör av varandra då och då, om turen är med så hinner man ta en snabbfika med dom. Vårat härliga lilla tjejgäng som bestod av mig, nisse, klingan, Melinda och Carro. Men vi ska ta en återträff nu på jullovet som tur är. Men i alla fall, vi hade alltid såå roligt tillsammans och det var riktigt tugnt att veta att man inte skulle gå i samma klass som dom något mer. Lika så Rappe och Lovisa. Och alla andra i klassen. Var väldigt mycket med Fanny och vi körde mycket på festligheter lika så som mys, tex vår årliga tradition att äta på rökeriet i hamnen. Lekte en hel del med Patti också!
 Jag jobbade på bullersta i 2 veckor och tjänade ihop lite pengar, som förövrigt tog slut förra månaden (november)!

 
Juli och Augusti
 
 Sommarlov. Sov, sola och badade, va med vänner osv. Sommarlovet var såå bra och jag var på topp. Började att prata med Micha, träffade Micha, blev best friend med Micha. Vi ägde. Var på världens finaste och roligaste bröllop då min guldkusins föräldrar gifte sig. Skolan började. Första dagarna längtade jag bara tillbaka till min gamla klass, min gamla skola. Men det gick snabbt över. Lärde känna så många på väldigt kort tid på Ökna, kunde inte valt en bättre skola. Spenderade i princip all tid på Ökna, men även lite med vänner och stallet. Livet bara flöt på och åhhh allt var så jäkla roligt!!!

Kommentera

Publiceras ej