Nyår!

0kommentarer

Igår så åkte vi till Råby någon gång på seneftermiddagen. Åt god mat och mådde allmänt bra!
Musiken och glasen höjdes och vi dansa som galningar. Vid tolvslaget så tog vi raketer och champagne med ut i snön. Sköt upp alla raketer i himlen och allt var så bra och jag tor alla började det nya året med ett leende på läpparna. Eftersom jag inte firade med min pojkvän så fick jag min nyårskyss av en annan väldigt speciell person, nämligen min bästa vän Michelle. Bästa nyårskyssen i mitt liv, haha!
Avrundande kvällen vid tvåtiden och åkte hem till Vrena och åt mat och snacka lite skit med päronen Jonsson-Schönberg. Pratade med min fina Daniel i telefon ett bra tag och ögonen slog ihop vid femtiden imorse. Idag vaknade jag vid två av att Micha hade lagat värsta stora frukosten. Hade en riktigt bra nyår och ye.

Kommentera

Publiceras ej