sjuk..

0kommentarer

Igår så åkte Acka hem till Gryt. Men snart kommer hon igen, min lilla knodd. Åkte hem till Daniel igår kväll och inte sett på väldigt mååånga dagar då han varit sjuk. Så det var hur mysigt och roligt att få pussa på honom igen. Somnde i hans famn någongång sent inatt. Kunde inte sova tidigare för att vi vilade efter jag slutat skolan och jag lyckades somna då.. Sen så hostade jag ihjäl mig i princip på natten och kände att mina halsmandlar börja svullna upp. Vaknade upp med en jävla smärta i halsen och det resultrade till att det inte blev någon skola för mig idag och att vi somnade om. Jag gick upp vid tolv och möttes av en söt pojkvän iklädd i shorts och tshirt, någon som längtar efter varmare tider eller? haha!
 Mamma kom och hämtade mig någon timma efter jag vaknat. Sen åkte vi och köpte med mat hem och fixade lite grejer innan pappan min kom och hämtade upp mig och min bror.
 Kvällen  har bestått av att jag suttit installerat min brors nya iphone och det tog sin lilla tid... Har gått och lagt mig redan också, mår skit. Fuck this! Vill vara frisk....
 

Kommentera

Publiceras ej