Körtelfeber

0kommentarer

Igår eftermiddag fick jag som kramper i mina leder och jag kunde varken sitta, ligga eller stå utan att smärtan var brutal. Så både pappa och mamma ville att jag skulle åka in till sjukan. Och det gjorde vi, jag och pappa. Efter någon timme så kom Emil och fick mig må lite bättre i alla fall. Guld värt. Tror att dom tog 6 rör med blodprover, urinprov och halsprov. Klämde och tröck överallt, så har svullna lymfkörtlar i hals, armhålor och ljumskar. Efter en hel del väntande och efter 7 timmar så fick jag veta att det var körtelfeber jag hade. Så nu blir det att hoppas på att bli frisk. Kommer dock ta ett tag för det tar mellan 4-6 veckor för att bli frisk men kan ta längre tid för att bli helt återställd. Så ja nu ropar barnprogrammen på mig mig igen! Kyss! (Akta så ni inte blir smittade, höhö)

Kommentera

Publiceras ej