Myshelg med min fina!

0kommentarer

Helgen började med att Mailin hämtade mig efter skolan. Vi åkte hem och åt mat och snacka skit. På kvälle kom Emil hit och åt grillat med pappa och Ullis. På kvällen tog vi en spontantripp till Ökna och hälsade på Micha, väldigt roligt, massa skratt! Åkte hem någongång på natten och somnade i famnen på finaste.
 Tidig lördag morgon så var det jobbdags. Jobbade några timmar på Ökna och sedan åkte jag, Michan och Emil till Sälmarks och kolla på åkerracet.
 På kvällen så kollade jag och Emil på bio, blev snabba cash. Kan inte säga att den var så himla bra, så diss på den filmen.
 Filmen slutade rätt sent, så vi åkte hem till Emil och jag fick träffa hans föräldrar för första gången. Var lite nervös men tror det gick bra, haha! Somnade långt in på natten efter mycket prat och massa pussar. Jisses vad jag tycker om honom!
 Söndagen... vaknade jag lite sjuk, svullna halsmandlar. Så kunde inte äta för det gjorde så ont. Buhu!
 Emil och jag åkte hem till mig för han skulle hämta en motor här och jag behövde vila. Dock råkade jag somna i 3 timmar och vaknade med feber. Usch fy, hatar att vara sjuk!  Det resulterade till att jag blev hemma från skolan idag, blir hemma imorgon med för det har varit värre idag och jag har fortfarade feber. Inge roligt! Så nu ligger jag nerbäddad i soffan med datorn i knät och kollar på idolavsnitt och pausade för att blogga.
 

Kommentera

Publiceras ej